Ai un business și încă nu ai apelat la beneficiile Social Media? Încă nu te-ai convins de faptul că business-ul tău trebuie să fie pe Social Media?
Continuă să citești și cu siguranță vei înțelege de ce Social Media este vitală pentru afacerea ta în 2022.
Să începem cu niște statistici. Știai că în prezent există peste 4,2 miliarde de utilizatori activi pe rețelele de socializare de pe tot globul? Știai că aceștia petrec peste 2 ore pe zi online, fapt care înseamnă cu 30% mai mult timp ca în 2015?
În plus, știai că numărul utilizatorilor de pe rețelele de socializare din întreaga lume a crescut cu 13,2% din 2020 în 2021, ceeea ce reprezintă, mai exact, aproximativ 490 de milioane de oameni?
Prin urmare, de ce să nu profiți de rețelele de socializare atunci când îți faci strategia de marketing? De ce să pierzi oportunitatea de a ajunge aproape la jumătate din populația lumii rapid și ieftin?
Dacă nu știi cum să îți faci promovare Social Media, află că există o mulțime de agenții care oferă servicii marketing online și care te pot ajuta să îți atingi obiectivele pe care ți le-ai propus.
Dacă încă nu te-ai convins cât de importantă este promovarea pe Social Media pentru businessul tău, ți-am pregătit o listă de beneficii de care tu și afacerea ta vă veți bucura dacă vă mutați și în online,
- Creșterea brand awarness-ului:
Orice companie sau afacere își poate spune povestea pe diferite platforme, de ce oferă anumite servicii sau produse, ținându-și publicul la curent cu povești ale clienților sau ale angajaților,
- Generarea leadurilor:
Dacă ești prezent pe social media, te poți bucura de creșteri semnificative ale conversiilor de potențiali clienți, postând videoclipuri, știri, date, tendințe interesante. În acest mod, nu doar că îți construiești și îți crești credibilitatea în fața potențialilor clienți, dar poți chiar să găsești mai mulți.
- Implementarea ascultării clienților:
Prin Social Media poți să îți asculți clienții, oferindu-ți șansa de a obține feedback sincer despre cum te văd ceilalți pe tine sau afacerea ta.
- Crește-ți audiența:
În 2021, peste 4 miliarde de oameni foloseau rețelele sociale. Nu numai că rețelele sociale îți oferă o fereastră către cea mai mare piață adresabilă online, dar îți arată și despre ce vorbesc sau despre ce le place oamenilor. Odată ce înveți cum să rezolvi problemele acestei piețe țintă, poți construi un public care să creadă în marca, produsele și serviciile tale.
- Construiește-ți o comunitate:
Cu planificare atentă și implicare, îți poți construi o comunitate activă în jurul mărcii tale pe rețelele sociale. Îți poți folosi atât angajații, cât și clienții, pentru a genera aprecieri și distribuiri imediate ale conținutului tău, astfel încât acesta să ajungă la noi audiențe.
- Crește-ți vânzările:
Social Media te ajută să te adresezi unui numă mult mai mare de clienți decât în mod normal, clienți care fac parte deja din publicul tău țintă. Ajungând la ei, potențialii clienți vor deveni clienți și atfel, vânzările tale vor crește.
Prin urmare, iată, pe scurt, câteva din numeroasele moduri în care rețelele sociale te pot ajuta să creezi relații cu publicul tău țintă, să interacționezi cu consumatorii și să îți crești afacerea: îți vei crește brand awarness-ul, îți vei mări traficul pe web, vei generamai multe leaduri, vei mări vânzările. Da, studiile arată că interacțiunea afacerii tale cu clienții pe rețelele de socializare conduce la creșterea gradului de conștientizare și loialitate a brandului și, bineînțeles, influențează comportamentul de cumpărare al consumatorilor.
Niciodată nu este prea târziu să începi o strategie de social media. Chiar dacă asta înseamnă să începi de la 0, află că importanța rețelelor de socializare nu a fost nicicând mai mare ca în 2022.