Fortat de imprejurari, la inceputul lui 2015 m-am prezentat intr-un magazin telekom pentru a incheia un contract pentru televiziune si internet fix. Am incheiat actele, toate bune si frumoase, peste cateva zile a venit un tehnic pentru face instalarea. Dupa ce omul si-a terminat treaba imi zice „stiti ca aici internetul este pe retea de cupru, o sa mearga foarte prost, cel mult 30 MB/s din care mai trage si televiziunea” nu stiu i-am raspuns, din contra in magazin cand am incheiat contractul pachetul acesta mi-a fost prezentat ca fiind unul din cele mai bune. In fine, spusele omului s-au adeverit chiar dupa ce a plecat, cu televizorul pornit nu se putea naviga, cred ca viteza nu depasea 3 MB/s.
A doua zi m-am prezentat in magazinul unde am incheiat contractul pentru a prezenta problema, unde am fost primit ca un infractor sau ceva de genul. Ei sustineau ca mi-au spus de problema si ca eu am acceptat, in fine dupa cateva amenintari cu ANPC-ul a venit o tipa, un sef ceva si mi-a promis ca daca am putina rabdare se rezolva, vor fi schimbate echipamentele si vor putea sa asigure la fiecare blog 100 MB/s.
Bineinteles ca nu a venit nimeni sa schimbe nimic, intre timp trecuse si timpul in care puteam rezilia fara penalitati si asa a inceput calvarul. Timp de un an am facut mereu plangeri, continuam sa platesc un abonament de 86 RON lunar pentru ceva ce nu primeam, plateam la fel ca ceilalti care primeau internet prin fibra la aceeasi bani. Scuza lor a fost ca nu exista abonamente custom si cu toate astea nu puteau sa-mi ofere nici viteza minima pe care ei o vand pe site.
Intre timp ca sa fie treaba completa, ma suna o tipa de la departamentul lor comercial ca pentru neintelegeri si toate cele imi ofera un smartphone cadou si abonament cu totul nelimitat la 3 euro pe luna daca trec de pe cartela pe abonament. La inceput am fost sceptic, dar pana la urma am acceptat. Dupa cateva zile curierul mi-a adus noua cartela, am instalat-o in noul telefon, am navigat cateva minute dupa care conexiunea a devenit foarte, foarte lenta. In fine, am sunat la relatii clienti si doamnele de acolo m-au lamurit foarte rapid, in contract erau 100MB in viteza 4G, restul nelimitat dar la viteza 32KB/s. Nu-mi venea sa cred ce javre pot fi, m-am dus imediat in primul magazin telekom si am reziliat contractul, le-am dat telefonul inapoi, fara probleme dar partea urata de abia acum vine, trecerea pe cartela nu a mai fost posibila, mi stiu ce si cum au facut ca nu a mai fost posibil sa-mi recuperez vechiul numar de telefon.
Asadar dupa aproximativ un an ma prezentam in fata telekom asa: cu banii furati, fara numar de telefon, asistenta praf, servicii de rahat, amenintat si net doar de pe telefon prin hotspot. Am reziliat contractul si din punctul lor de vedere tot eu am sa le dau si in ziua de azi cateva mil bune pentru ca nu mi-am respectat partea de contract si am reziliat mai devreme de 2 ani.
Va las sa trageti singuri concluzia, eu unul nu recomand serviciile lor!