mai 9, 2020
242 Views

Promovarea afacerilor in social media

Written by
social media

Pentru a te bucura de succes in orice domeniu de business, promovarea este un pas obligatoriu. Mai ales daca esti la inceput de drum sau daca lansezi noi produse ori servicii. Daca vrei sa vinzi mai mult, atunci trebuie ca potentialii clienti sa auda de tine.

Din acest punct de vedere promovarea nu poate lipsi din dezvoltarea unui business. Iar in societatea moderna promovarea cea mai eficienta este cea in mediul online. Modalitatile de promovare in online sunt foarte numeroase, iar una dintre cele mai folosite metode de promovare in online se numara promovarea in social media.

Dintre canalale de social media cele mai utilizate pentru promovarea unui business amintim Facebook si Instagram. Exista mai multe avantaje de care orice antreprenor si orice business se pot bucura atunci cand aleg sa se promoveze folosind aceste canale de social media.

Primul avantaj este dat de costurile mai mici de marketing. Poti sa alegi promovare care sa nu te coste absolut deloc si sa ajungi la un numar important de potentiali clienti. Sau poti opta pentru investitii minore pentru promovarea pe social media, iar rezultatele sa fie cu mult peste diferite alte campanii platite pentru promovarea in online.

Social Media pentru afaceri

Un al doilea mare avantaj al prezentei in social media pentru promovarea business-ului il reprezinta impactul pozitiv asupra cautarilor organice. Prin prezenta backlink-urilor catre site-ul tau in social media vei reusi sa cresti considerabil in pozitionarea in randul motoarelor de cautare. Mai mult, prin distribuirea postarilor tale numarul de accesari va creste si astfel business-ul tau va deveni tot mai vizibil.

Deschiderea in fata potentialilor clienti prin prezenta in social media poate fi un alt avantaj al promovarii in acest mediu. Astfel, postarile din social media pot sa te prezinte clientilor asa cum esti dincolo de viata la birou si pot sa faca din business-ul tau o afacere care este mereu pregatita pentru potentialii clienti. Prin aceasta abordare clientii devin mai apropiati de tine si de angajatii tai, fiind mai pregatiti pentru a lega relatii de business.

Unul dintre cele mai mari avantaje ale promovarii prin social media se refera la interactiunea foarte facila cu potentialii clienti si cu cei care au ales sa devina clienti. Poti astfel sa oferi asistenta in timp scurt, sa raspunzi solicitarilor, dar in acelasi timp vei putea beneficia de validarea afacerii tale in mediul online prin recenzii si testimoniale.

Spread the love
Article Tags:
Article Categories:
De pe internet
Testeaza produse gratuit

    Blog cu articole despre internet, social media, influencer, marketing, branding, design, business, content writing, tutoriale, stiri si review-uri produse.

    Lasă un răspuns

    Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *