Stiai ca o fotografie de produs este cheia succesului afacerii tale? Nu subestima puterea fotografierii produsului, deoarece acesta este unul dintre cele mai puternice instrumente in vanzarea bunurilor pe care le comercializezi. Oamenii sunt fiinte vizuale, adica procesam informatii pe baza a ceea ce vedem. Studiile arata ca oamenii isi amintesc 80% din ceea ce vad si 20% din ceea ce citesc.

 

Vorbind despre vizual, cel mai important lucru legat de comert sunt imaginile produselor. Imaginile grozave pot creste vanzarile. Acelasi lucru este valabil si cand vine vorba de mancare. Apelul vizual al mancarii este incontestabil. Intr-un meniu, imaginile cu mancare sunt cel mai important lucru. Dar de ce sa angajezi un fotograf culinar atunci cand te poti baza doar pe smartphone-ul tau? Ei bine, deoarece calitatea de care ai nevoie pentru a vinde mai mult poate proveni doar de la un fotograf profesionist. A face poze cu mancarea nu este atat de usor pe cat pare. Fotografia profesionala a alimentelor inseamna multe, de la expertiza la talent si ochiul artistic, printre altele.

 

De ce este importanta fotografia alimentara pentru succesul restaurantului tau

 

Inainte de a intra in de ce, sa vedem: ce este fotografia culinara? Acest tip de fotografie comerciala cu produse alimentare este utilizat in meniuri, reclame, carti de bucate, ambalaje, site-uri web si altele asemenea.  Este un lucru demonstrat  ca restaurantele care au trecut de la meniuri bazate pe text la meniuri bazate pe fotografii in comenzile online si-au crescut comenzile cu 25%. O astfel de fotografie poti obtine doar angajand un fotograf profesionist de la photowire.ro. Aici vei obtine fotografie culinara pret bun.

 

O prima impresie fantastica

 

Stii ce se spune despre primele impresii: raman. Si nu ti-ai dori sa ramai blocat cu o eticheta urata, asa ca straduieste-te sa faci o prima impresie excelenta online. Totul incepe cu site-ul web, unde imaginile ar trebui sa vorbeasca de la sine. Functia lor ar trebui sa fie de a atrage atentia clientilor, de a le deschide apetitul si de a declansa “foamea” vizuala. Daca primul contact al clientilor cu tine este cu fotografiile tale de inalta calitate, acestia isi vor aminti restaurantul.

 

Creste vanzarile

 

O fotografie buna poate vinde un produs. Uita-te la burgerul suculent, in forma perfecta de la unele reclame cunoscute. Nu ai vrea sa-l cumperi? Acum, fa tu o fotografie la un burger, cu telefonul mobil. Desi ar putea avea un gust la fel de bun, calitatea proasta, unghiul si compozitia fotografiei il vor impiedica probabil pe un viitor client sa il cumpere.

 

Fotografiile iti permit sa iti promovezi felurile de mancare in mai multe moduri. Poti alege sa prezinti o fotografie profesionala a fiecarei mese sau poti evidentia cele mai profitabile si populare feluri de mancare cu imagini exceptionale.

 

In acest fel, clientii vor fi mai inclinati sa le comande, deoarece imaginea le va atrage atentia. In mod similar, poti evidentia feluri de mancare pentru care este renumit bucatarul tau sau promotiile si ofertele tale speciale.

 

Construieste incredere si credibilitate

 

Expresia „ceea ce vezi este ceea ce primesti” ne vine in minte atunci cand ne gandim la importanta fotografiei culinare in lumea de astazi. Clientilor le place sa stie ce vor primi. Surprizele pot fi placute, dar rareori cand vine vorba de mancare. Daca ai fotografii cu produse alimentare profesionale pe site-ul tau si in meniu, acest lucru arata profesionalism si creeaza incredere.

 

Cu toate acestea, ai grija sa nu vinzi excesiv si sa nu exagerezi. Chiar daca fotograful culinar foloseste trucuri pentru a face fotografia sa arate bine, nu ar trebui sa fie atat de diferita imaginea de felul de mancare real. Unele trucuri ar putea fi cam extreme.