- Ambalarea internațională a coletelor dvs.
Nimănui nu-i place să primească obiecte deteriorate. Ambalarea coletelor dvs. reprezintă prima experiență fizică a mărcii dvs. de către clientul dvs. final. Prin urmare, trebuie să vă asigurați că pachetul dvs. ajunge în timp util cu un ambalaj puternic.
- Determinați materialul de ambalare în funcție de conținutul ambalajului: selectați calitatea potrivită și dimensiunea corectă a cutiei.
- Alegeți căptușeala în funcție de produs: înfășurați-vă produsele în folie cu bule sau materiale precum așchii sintetice pe care le puteți găși și în material organic (100% eco-responsabil). De asemenea, gândiți-vă la fibra din lemn, naturală și ecologică, testată și aprobată pentru protecția produselor cu volume mai mari (până la aproximativ 20 de kilograme).
- Consolidați-vă unghiurile cu bandă adezivă și nu zgâriați deschiderile / închiderile. Că regulă generală, standardele internaționale impun că pachetele dvs. să reziste la o cădere de cel puțîn 1,50 metri de la înălțime.
- Înfășurați articolele fragile individual: asigurați-vă că nu se ating.
Alte puncte de vigilență de știut:
- Aflați despre condițiile climatice ale transportului. Umiditatea și temperatura pot deveni o adevărată neplăcere pentru unele bunuri. O pungă deshidratantă sau un carton impermeabil pot ajuta, în timp ce lanțul rece și temperaturile extreme pot necesita ambalaje tehnice. Pe scurt, temperatura contează!
- Verificați dacă eticheta dvs. este bine tipărită și atașată: codul de bare trebuie să fie perfect lizibil. Lipiți-l deasupra ambalajului, niciodată într-un unghi pentru a nu tăia codul de bare. De asemenea, eliminați toate etichetele vechi pentru a evita confuzia.
Alege o firmă cu experiență în transport colete Germania.
- Adresare
Pentru clienții finali, sunteți singurul responsabil pentru orice întârziere, deteriorare sau pierdere a unuia dintre pachetele lor. Pentru a anticipa potențialul nefericit din cauza livrării, respectați regulile de adresare. Pentru a minimiza riscul de litigii, nu uitați să indicați pe fiecare dintre etichetele dvs. de corespondență adresa de e-mail a clienților dvs., precum și numerele lor de telefon (mobil sau fix).
Faceți-l pe baza informațiilor pe care le aveți la dispoziție. Acest lucru vă reduce considerabil riscurile. Caracteristicile adreselor diferă de la o țară la alta, nu uitați să întrebați și să consultați specificitățile teritoriale privind trimiterea coletelor sau curierilor la nivel internațional.
- Livrare: expresă sau standard?
Într-adevăr, termenele de livrare sunt informații cruciale pentru a comunica cu clienții finali. Este foarte important să indicați aceste termene atunci când alegeți metoda de livrare.
Pentru aceasta, verificați cu atenție condițiile și termenele de livrare ale transportatorilor parteneri.
- Produse autorizate vs produse interzise pentru livrarea dvs. internațională
Fiecare țară și fiecare transportator au reguli și condiții de transport diferite. Pentru a vă oferi o prezentare rapidă a produselor (în general) interzise la nivel internațional, iată o listă neexhaustivă:
- materiale și obiecte explozive (cum ar fi aerosoli, gaze comprimate, muniție, petarde etc.)
- solide inflamabile (cum ar fi chibrituri, cărbune etc.)
- lichide inflamabile (cum ar fi vopsele de ulei, parfumuri și după bărbierit, lacuri, îndepărtarea lacurilor de unghii și geluri etc.)
- celule și baterii cu lițiu
- obiecte magnetizate
- stupefiante
- animale vii și reptile
Poți să alegi să transporți colete spre Germania cu o firmă de transport persoane Germania, așa cum este Rennen, rapiditate și profesionalism. Una dintre firmele care oferă cele mai multe beneficii atunci când alegeți să călătoriți în Germania. Acest lucru se datorează experienței, pe lângă mijloacele de transport de ultima generație, Rennen este o firma ieftina de transport în Germania și costul călătoriei cu ei sau costul transportului unui colet este pe măsură posibilităților tuturor.